Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant WebbeyMale/Australia Recent Activity
Deviant for 1 Year
Needs Core Membership
Statistics 8 Deviations 450 Comments 965 Pageviews
×

Newest Deviations

Celeste Fanart :iconthedankmagician:TheDankMagician 3 8 YOOOOH! JOTARO! :iconthedankmagician:TheDankMagician 6 7 Gon Freecs :iconthedankmagician:TheDankMagician 4 8

Favourites

Rukia-Bruce Timm Style :iconchibbylink:ChibbyLink 11 6 Splattymon :iconshenaniganza:Shenaniganza 416 23 Gemini (+ Speedpaint!) :iconspringrainflowers:SpringRainFlowers 1 1 Idk_ :iconminorichan0506:MinoriChan0506 8 23 She-Hulk :iconelee0228:elee0228 540 52 Shake It :iconmataknight:Mataknight 401 42 Raven sketch :iconraesalander:RaeSalander 84 4 Snow :iconyoai:Yoai 3,871 199 Clidna :icongenzoman:GENZOMAN 2,755 59 The Queen :iconsinclairmoreau:SinclairMoreau 16 1 DC comics Puzzle Suicide squad stage :icongashi-gashi:Gashi-gashi 1,683 57 ACE :icongerph:GERPH 6 3
Mature content
Hello...? :iconthe-pink-pirate:The-Pink-Pirate 317 17
Digital Sketchbook: MMAn on the Moon :iconsignsoflifeonmars:Signsoflifeonmars 86 19 GRoooop Ep (group up) :iconsketchratdraws:SketchRatDraws 6 20 50 Hand Challenge Pack - 244 Hand References :iconsenshistock:SenshiStock 5,215 736

Groups

Activity


I've been tagged by MinoriChan0506 

Write the rules
Write 13 things about yourself
~Answer 13 questions made by the person who tagged you, and make your own 13 questions.~
Tag 13 deviants. Make sure they know they are tagged
Don't say "You're tagged if you read this"
It is forbidden not to tag anyone.(I'm not gunna tag anyone i got work to do soon lol)

Her questions:

1) Does Jumin Han is Gay?
is that from the mystic messenger thing?
I'm a scruffy almost 18 year old teenage boy so i know nothing haha
My younger sis probably does tho

2) what do you think of "Komahina"? (search it, if you don't know lol)
Ehhh I'm not a huge fan of any Danganronpa ships. You do you but Komaeda is crazy,
I don't know how Hajime would feel about him like that lol. Maybe when he was pretending to be normal at the start of
 the game, but now he probably bite Hajime's dick off lmao

3) Describe yourself with one word that best fits you.
Lazyfuck

4) How old do you think I am?
you're like 12 right? or 11

5) What do you think of me? (I'm curious lol)
You're pretty funny lol i enjoy talking to you, you are like another little sister for me but you 
are probably more fun to talk to than my real ones.

6) Who is your favorite artist in Deviantart?
idk don't really have one lol. Everyone is the best here.

7) What is your hair color?
Black

8) Eye color? ( I don't know what to ask so this lol)
Really dark Brown

9) When did you start drawing?
When I was young i tried to learn guidelines and shit but I only really took it seriously when I was around 14

10) Do you have any siblings?
Yea 4. 1 older bro, 1 younger bro, 2 younger sisters

11) When did you join Deviantart?
2014 i think

12) Are you an indoor person or an outdoor person?
indoor, but i like the outdoors when I'm with my friends.

13) What country would you want to visit?
Prolly Japan since I'm weeb as shit haha
Celeste Fanart
I feel I rushed this to meet the birthday deadline so it's pretty sloppy haha but it was fun to do.
Happy birthday to
Gothelic
Loading...
I got into some deep trouble with my mother lol so I'll be on hiatus for a bit
I don't know how long cos my mum is pretty pissed it may be for a few months idk.
my deepest apologies if someone wishes to contact me, I can come on every now and then.
Tagged by: MinoriChan0506 


Name: I don't think my father would be too keen if I revealed it lol, I'll just say it starts with "A"

Starsign: Capricorn I think

Average hours of sleep: 2-5 hours

Lucky number:  69 ( ͡° ͜ʖ ͡°) 

Last thing I googled: youtube

When I started this account: a while ago

Amount of watchers: 20 (I love all a ya, I really appreciate the watch)

What do I post:
 My sheety art, I mainly use this account just to keep updated with artist I like but I want to make some quality stuff when I'm more free.

Do I run any more blogs:
 I have a tumblr but I only use it to follow people i don't post anything

Do I get a lot of comments: nah but i don't post much 

Why did I choose this username: Its just taken from the yu-gi-oh card The Dark Magician
YOOOOH! JOTARO!
Jotaro Kujo from my favorite anime JJBA. I drew this a while ago
I really like this one, like I added a more cartoonish style to Araki's style. 
Loading...
I've been tagged by MinoriChan0506 

Write the rules
Write 13 things about yourself
~Answer 13 questions made by the person who tagged you, and make your own 13 questions.~
Tag 13 deviants. Make sure they know they are tagged
Don't say "You're tagged if you read this"
It is forbidden not to tag anyone.(I'm not gunna tag anyone i got work to do soon lol)

Her questions:

1) Does Jumin Han is Gay?
is that from the mystic messenger thing?
I'm a scruffy almost 18 year old teenage boy so i know nothing haha
My younger sis probably does tho

2) what do you think of "Komahina"? (search it, if you don't know lol)
Ehhh I'm not a huge fan of any Danganronpa ships. You do you but Komaeda is crazy,
I don't know how Hajime would feel about him like that lol. Maybe when he was pretending to be normal at the start of
 the game, but now he probably bite Hajime's dick off lmao

3) Describe yourself with one word that best fits you.
Lazyfuck

4) How old do you think I am?
you're like 12 right? or 11

5) What do you think of me? (I'm curious lol)
You're pretty funny lol i enjoy talking to you, you are like another little sister for me but you 
are probably more fun to talk to than my real ones.

6) Who is your favorite artist in Deviantart?
idk don't really have one lol. Everyone is the best here.

7) What is your hair color?
Black

8) Eye color? ( I don't know what to ask so this lol)
Really dark Brown

9) When did you start drawing?
When I was young i tried to learn guidelines and shit but I only really took it seriously when I was around 14

10) Do you have any siblings?
Yea 4. 1 older bro, 1 younger bro, 2 younger sisters

11) When did you join Deviantart?
2014 i think

12) Are you an indoor person or an outdoor person?
indoor, but i like the outdoors when I'm with my friends.

13) What country would you want to visit?
Prolly Japan since I'm weeb as shit haha

deviantID

TheDankMagician's Profile Picture
TheDankMagician
Webbey
Australia
Back when I was a kid...you know Leonardo Da Vinci's Mona Lisa right...? I saw it in an art book. When I saw Mona Lisa's hands, folded by her knee... How do I say this...? It's a bit crude, but... heheh...
I got... a BONER.

Comments


Add a Comment:
 
:icongothelic:
Gothelic Featured By Owner 1 day ago  Hobbyist Digital Artist
ey b0ss
Reply
:iconthedankmagician:
TheDankMagician Featured By Owner 1 day ago
Nyeees
Reply
:iconthedankmagician:
TheDankMagician Featured By Owner Apr 12, 2017
eyyy that pre sik mang, my turn
www.youtube.com/watch?v=5CkZ0-…
Reply
:iconmiachan1:
MiaChan1 Featured By Owner Apr 15, 2017
oh no
Reply
:iconmiachan1:
MiaChan1 Featured By Owner Apr 11, 2017
wtf did I just read
Reply
:iconmiachan1:
MiaChan1 Featured By Owner Apr 11, 2017
im dying
Reply
:iconmiachan1:
MiaChan1 Featured By Owner Apr 11, 2017
is that profile pic of yours a...?

orig07.deviantart.net/b149/f/2…
Reply
:iconthedankmagician:
TheDankMagician Featured By Owner Apr 11, 2017
Yes indeed ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Its even jacking itself off.
It was drawn by my friend wen we were like 13 lol credits to him.
Reply
Add a Comment: